20 Ağustos 2016 Cumartesi

Adını Henüz Koyamadığımız Kuzucuğuma Not




Minik kuzucuğum, bu bloğu hep eğlenceli hatıralar yazmak için hazırladım. Anneciğin bir aslan kadını bebeğim. Kolay kolay duygusallaştığını belli etmez. Bugün ise biraz duygusallaştım sanırım. Sen, bugün itibariyle 23 hafta 6 günlük oldun. Eğer vaktinde gelirsen, doğmana 165 güncük kaldı. Annecik ise bugün 30. yaşına giriyor. Doğum günümüz kutlu olsun!

Yıllar önce merak ederdim, 30 yaş çok uzak gelirdi. Acaba nerede, nasıl, ne şekilde olacağım derdim. Meğer o gün gelecekmiş de, iki canlı, seninle beraber aynı bedende 3'lü yaşlarıma girecekmişim. Ne büyük lütuf...




Tamam tamam geçti duygusallık :)

Pambığım, adını henüz koyamadık. Bir türlü yakıştıramıyorum isimleri. Babacığın Kartal'ım diye seviyor seni. Belki Kartal olabilir adın ama yanına muhakkak bir isim daha istiyorum. Senin geleceğini henüz duymadan önce nasıl rüyalarıma girdiysen, adının da rüyalarıma gireceğine inanıyorum. Babacığın gülüyor bana, ama ben azmettim, görene kadar bekleyeceğim :)

Hee bu arada, yarın öbür gün üstteki satırları okursan, annem beni 30 yaşında doğurmuş demek yok baştan anlaşalım. Ben henüz 29,9 'lardayım, 30 nedir, ne münasebet canım. Yeni yıl girene kadar biraz daha vaktim var, eee sende Aralık başında geleceğine göre, annem 29 yaşında doğurmuş demende sakınca yok :) Doğar doğmaz 1 yaşında olmuyorsun Pambık.

Bu arada dün ofiste kutlama pastamdan yedim. Bugün de babanın aldığı pastadan. Seni biraz şeker komasına sokmuş olabilirim. Tekmelerinden de enerji patlaması yaşadığın belli. Bir de artık bizi duyabildiğin için, Mozart, Beethoven, Bach dinletmelisin diyorlar. Dün gece eğlenmek için gittiğimiz Club'da hiphop, R&B gecesi vardı. Üç yüz beş yüz  koptuk.  Rahatsız olmadın di mi? Her zaman olmuyor canım, idare et bugünlük :)

Nice yıllarımız olsun Pambığım...


20 Ağustos 2016 / Girne

10 yorum:

  1. Aileniz ve pambığınızla mutlu mutlu yıllarınız olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnşallah o günlere de ulaşırız ;)

      Sil
  2. Hayatın en güzel yaşları gelmiş, güle güle geçirin. Mutlu yıllar diliyorum.:) Sizinle benzer yaşlarda anne olmuşuz... O tekmeler pasta değil de hiphop yüzünden olmasın sakın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir aslında, kuzucuk ritim tutuyor belkide içeride :) Hiphop yapıyor :) Allah hepimzin evlatlarını bağışlasın.
      Çok teşekkürler.

      Sil
  3. Ayy Hanımım😢 Nasıl duygusal yazmışsın. Gözlerim doldu😌 Nice mutlu yaşlara, güzel sağlıklı günler oğluşunla geçsin❤️❤️ Artık duyabiliyorsa benden de sevgi ilet oğluşa❤️❤️❤️ İyi ki doğdun Hanımım, iyi ki tanıdım seni😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, Blanacığım. Çok teşekkür ederim. Duyuyormuş ya, ilettim bile ;)
      Sen de iyi ki doğmuşsun, iyi ki yollarımız kesişmiş.
      İyi ki varsın canım benim.❤️

      Sil
  4. Nice güzel yaşlarınız olsun.Nasıl duygusallaştım, kendi hamileliğime gittim.Aynı yaştaydım ben de kızıma günlük tutmuştum blogdan haberdar değildim.Çok mutlu oldum okurken.Göbeğinden öpüyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aytül Hanım. Ne güzel, günlük tutmuş olmanız. Şimdi modern günlükler tutmuş oluyoruz. Göbek kocaman oldu çorabımı giyememeye başladım :) Allah sizin de evladınızı bağışlasın.
      Sevgiler.

      Sil
  5. Ayy biz yaşıtmiyiz nice yıllara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymişiz demek ki, ne mutlu ;)
      Hepimize mutlu yıllar olsun canım.

      Sil